Oglašavanje na društvenim mrežama
- Home
- Društvene mreže
Preuzmite brošure (uskoro)


Oglašavanje na društvenim i poslovnim mrežama, plaćeno reklamiranje na Facebook, Instagram, Linkedin
Sa pravilnim pristupom, ove platforme mogu biti izuzetno efikasne i doprineti više nego standardne reklamne kampanje putem konvencionalnih kanala komunikacije. Sponzorisanje postova i objava na profilima društvenih i poslovnih mreža danas predstavlja ključni element modernih marketinških strategija i omogućava da vaš sadržaj dobije veću vidljivost među ciljnom publikom.
Koje mreže pokrivamo?
Radimo na svim raspoloživim platformama i mrežama koje omogućavaju sponzorisanje odnosno plaćanje vidljivosti objava.
Koliki vam je budžet potreban?
Odgovor na ovo pitanje zavisi od industrije u kojoj poslujete, širine publike koju obuhvatamo i rezultata koje želimo da ostvarimo.
Jedna od ključnih prednosti ovog pristupa je mogućnost preciznog određivanja ciljnih grupa u skladu sa sadržajem koji se sponzoriše, što nam omogućavaju dopstupni alati za targetiranje. U suštini, kombinacija preciznog targetiranja, kvalitetnog sadržaja i kontinuiranog praćenja rezultata koje ostvarujemo, ključni su elementi uspešne kampanje.
Šta možete da očekujete?
Proces rada oglašavanja na društvenim mrežama počinje sa jasnim definisanjem ciljeva kampanje, bilo da je to povećanje svesti o brendu, angažovanje publike, generisanje prodaje ili nešto sasvim treće. Sledeći korak je identifikacija ciljne grupe gde dolazi do izražaja moć targetiranja dostupna na društvenim mrežama. Možemo targetirati korisnike određene starosne grupe, sa interesovanjima relevantnim za tu demografsku grupu, poput muzike mode ili tehnologije, a možemo koristiti i geografsko targetiranje za fokusiranje na određeno tržište.